Mégane Grandtour: Technologií k úspěchu

Hezkou neděli milí čtenáři, dnešním příspěvkem spíše odlehčíme nedělní poledne a podíváme se na aktuální reklamní spot k novému Mégane Grandtour. Hlavní nosná fráze celé reklamy je postavená na tvrzení „nepotřebujete…“ formální oblek, řidiče, kancelář atp. To vše totiž plně zastoupí nový Mégane ve verzi kombi (v zahraničí prodávaný jako Estate). A to hlavně díky vyspělé technologické výbavě a atraktivnímu vzhledu. Navíc volba zobrazeného vozu padla na atraktivní verzi GT ve specifické modré metalíze „BLUE IRON“ určené právě k sportovnější zmiňované výbavě. Velmi zajímavým a „šmrncovním“ prvkem jsou také FULL LED světlomety, upravený přední nárazník (postrádající mlhovky, avšak funkční průduchy vzduchu směrem k pneumatikám a brzdám) a zadním nárazníkem s difuzorem. Takovým českým evergreenem je hodnota zavazadlového prostoru. Tento ukazatel je pro mnohé z nás důležitější hodnotou než samotný design. Velikost je 521 litrů a po sklopení zadních opěradel vzroste na 1504 litrů.

České ceny začínají ve verzi Life na hodnotě 369 900,- Kč s motorem SCe 115. Naopak v reklamě zobrazená sportovnější verze s motorem TCe 205 EDC7 má na sobě cenovku s hodnotou 624 900,-Kč. Verzi GT jsme měli možnost vyzkoušet přímo v našem RN testu, který si můžete přečíst zde. Pochopitelně se jedná o „krátkou“ verzi. Grandtour se k nám zatím ještě nedostal, přeci jen se jedná o horkou novinku. Ale zpět k reklamnímu spotu.

Velmi diskutovanou a jednou z hlavní částí klipu je také hudební podkres, který jakoby dával tušit, že se jedná o hudbu s mírným retro stylem. Nejedná se však o něco závratně staršího. Samotný singl měl svůj debut v roce 2012. Zde popisovaný reklamní spot:

Autorem hudebního podkresu je australský psychydelický rockový projekt s názvem Tame Impala a jedná se o singl s názvem Beverly Laurel.

Napsat komentář