Jak budou vypadat výbavy pro Mégane v Česku?

Protože se pomalu blíží čas, kdy Renault začne prodávat novou generaci modelu Mégane, máme pro vás, naše čtenáře informace o výbavách, které zamíří na náš trh. Možná jste si už všimli, že z oficiálního ceníku zmizela klasická verze hatchbacku. Verze kombi zůstala. Ta však bude obměněná ještě tento rok nástupcem s interním označením KFB. Na náš trh zamíří celkem čtyři výbavy, doplněné o specifickou verzi GT. Ta vyniká především díky sportovnímu podvozku 4Control, benzínovému motoru 1.6 Turbo 205 k a převodovkou EDC7. Nesmí chybět ani specifická úprava interiéru nebo exkluzivní metalický lak Blue Iron. Nebudeme ale předbíhat. U výbav však musíme podotknout, že v základních verzích jsou nabízeny sériově halogenové světlomety. Stejně tak LED denní svícení je rozděleno na dva typy: samostatný segment diod umístěný ve spodní části „hokejky“ nebo EDGE LED. Zde se jedná o všude zobrazovaný tvar písmene „C“. Motorizace odpovídají seznamu, který jsme uveřejnili dříve, vč. francouzských cen. Jistě mnoho z vás čeká na návrat nesmrtelné 1.6. 16V, která přežila Megane z dob první generace tohoto vozu. Do současné však přijde náhrada ve formě „Nissanovské“ atmosféry s výkonem 115K/ 144 Nm a označením SCe 115. Bohužel, však nebude zařazena do výroby hned, ale s postupem času.

LIFE

  • meg_1Ozdobný kryt kola "Florida"Ocelové disky s okrasnými kryty kol Florida 16″
  • LED denní svícení (pouze segment pod reflektorem)
  • ABS / AFU
  • „Elektronický stabilizační systém ESC s asistentem rozjezdu do kopce „
  • Tempomat s omezovačem rychlosti „
  • Čelní airbagy řidiče a spolujezdce
  • „Boční přední airbagy „
  • Hlavové airbagy v první a druhé řadě „
  • Systém kontroly tlaku v pneumatikách
  • Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná a vyhřívaná „
  • Manuální klimatizace s elektronickým ovládáním „
  • Elektrické ovládání předních oken s impulzním ovládáním „
  • Manuálně sklopná sedadla v poměru 1/3 – 2/3
  • „Sedadlo řidiče manuálně nastavitelné v 6 směrech
  • Rádio 4,2’’ s USB vstupem a Bluetooth hands-free

ZEN (life +)

zen

  • „Ocelové disky 16’’ s ozdobnými kryty kol „
  • Přední mlhové světlomety
  • „Elektrické ovládání zadních oken „
  • Sedadlo řidiče manuálně nastavitelné v 6 směrech s manuálně nastavitelnou bederní opěrkou
  • „Volant potažený kůží „
  • Zásuvka na 12 V vpředu a vzadu

INTENS (Zen +)

zensilverline

  • Disky kol z lehkých slitin 16’’ Silverline  „

  • LED denní svícení «Edge Light»
  •  „Hands-free Renault s funkcí Welcome Scenario
  • „Dešťový a světelný senzor „
  • Vnější zpětná zrcátka, elektricky nastavitelná, vyhřívaná a sklopná „
  • Dvouzónová automatická klimatizace „
  • Zadní parkovací senzory „
  • Renault Multi-Sense „
  • Režim řízení ECO
  • „Multimediální systém Renaul R-Link 2 (7″ kapacitní displej, Bluetooth handsfree, MP3, vstup USB a Jack)

BOSE (intens +)

bose

  • „Disky kol z lehkých slitin s diamantovým efektem 17’’ Celsiumcelsium
  • „Zatmavená zadní okna
  • Bose Surround Sound System
  • Opěrky hlavy vpředu výškově a podélně nastavitelné
  • Výškově nastavitelné sedadlo řidiče s bederní opěrkou a masážní funkcí, sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné „
  • Poloautomatická parkovací brzda „
  • Volant potažený kůží Nappa
  • „Elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko „
  • Systém varování před opuštěním jízdního pruhu „
  • Systém rozpoznávání dopravních značek
  • Multimediální systém Renaul R-Link 2 (8,7″)

GT

New Renault MÉGANE GT 3 © BERNIER, Anthony

  • 4Control
  • 1.6. Turbo Energy TCe 205, 280 Nm
  • EDC7 s pádly pod volantem
  • Režim SPORT (tlačítko R.S. Drive) změní reakci plynového pedálu, tuhost posilovače řízení, řazení EDC převodovky a upraví nastavení podvozku 4Control.
  • Specifický odstín Blue Iron  (+ sedm dalších barev)
  • Dekorace interiéru v barvě „dark metal“
  • Inovovaný nárazník GT s designem včelí plástve
  • 17″ a 18″ disky z lehké slitiny s diamantovým efektem a označením GT
  • Zadní difuzor s dvěma koncovkami výfuku
  • Hands-free karta s karbonovým povrchem a logem divize Renault Sport
  • Sportovní sedačky s výrazným bočním vedením a integrovanými hlavovými opěrkami s modrým prošíváním. Na přání kůže alcantara

VÝBĚR Z PŘÍPLATKOVÝCH DOPLŇKŮ

karta
Kryt na hands-free kartu
osvětlení vozu
Zajímavým příplatkem je osvětlení pod prahem vozů pro lepší nastupování.

ZÁVĚR

Co se týká jednotlivých prvků výbavy – podrobnější seznam v tuto chvíli nemáme k dispozici. Možným zklamáním může být, že v sérii je k dispozici 8,7″ R-Link pouze pro verzi BOSE + GT, stejně tak nižší verze budou odsouzeny k halogenům, i když konkurence nabízí kromě LED světlometů(v Německu jsou pouze k verzi GT. Pro Experience, Intens a BOSE jsou za příplatek 790€ – cca 21 tisíc kč) také bi-xenonové výbojky. Zajímavou skutečností také je, že z dosud uniklých materiálu můžeme vyčíst absenci automatické parkovací brzdy u nižších verzí. Pravděpodobně bude formou příplatku. Standart má pouze verze BOSE + GT. Naopak kvitujeme zvolený standardní rozměr 205/55, R16. Automobilka podle dostupných informací doporučuje u nového Mégane servisní interval 30 000 KM / 1 rok. Zde doufáme a věříme, že jednotliví koncesionáři budou doporučovat výměnu oleje mnohem dříve.  Na co ale vsází nový Mégane? Na optimální proporce, dynamický vzhled, moderní technologie a hlavně již tradiční důraz na bezpečnost. Díky spolupráci s koncernem Dailmer doznaly velkých změn výrobní prostory a po obhlédnutí prvních prototypů jsme byli překvapení dílenským zpracováním a kvalitou slícování. Uvidíme a doufáme, že se kvalita podaří udržet na vysoké úrovni.

 

One thought on “Jak budou vypadat výbavy pro Mégane v Česku?

  1. Já beru toho talismana, počkám ale tak rok, než se to vychytá a bude na výběr z větších motorů.

Napsat komentář